Tilgang til MinGat

Jeg har glemt passordet
Hvis du har glemt passordet ditt, kan du nullstille det selv. Da trenger du ansattnummeret ditt.

Brukeren min er blokkert
Hvis brukeren din er blokkert, sier du fra til din leder eller send en e-post til jfu@bgr.oslo.kommune.no, så vi kan nullstille kontoen din.

Når du har fått sms om at kontoen er nullstilt, logger du deg på igjen. Sett brukernavnet ditt både på brukernavn og passord. Etterpå får du beskjed om å lage ditt eget passord igjen.

Hvis du skriver feil passord for mange ganger eller arbeidsavtalen gikk ut før den ble fornyet, kan kontoen din bli blokkert. MinGat ber deg også om å bytte passord ca to ganger i året, på grunn av sikkerhet. Hvis du ikke har gjort dette, blir kontoen blokkert.

Jeg kommer fortsatt ikke inn!
Bruker du riktig link? Sjekk at det står Oslo kommune. Mange andre kommuner bruker MinGat, hvis du bruker link du har funnet ved å søke i google kan det hende du prøver å logge deg inn hos en helt annen arbeidsgiver.

© 2020 Aktivitetsenheten i Bydel Grorud, Oslo kommune